Laatupolitiikka


Digita on tunnettu laadusta, varmuudesta ja käytettävyydestä. Pidämme lupauksemme ja hoidamme asiat sovitusti. Meillä on luottotehtävä yhteiskunnassa ja haluamme olla luottamuksen arvoisia. Tämä muodostaa perustan Digitan korkealle laadulle.

Laatu on yhteinen asiamme, jolla varmistamme asiakkaidemme ja muiden sidosryhmien tyytyväisyyden. Tässä onnistuminen edellyttää sekä johdon että henkilökunnan sitoutumista laadun ja toiminnan jatkuvaan parantamiseen.

Tunnistamme asiakkaidemme odotuksia ylittääksemme ne ja asiakkaidemme vaatimuksia täyttääksemme ne. Kysymme palautetta ja kehitymme sen avulla yhä paremmiksi. Kehitämme palveluitamme yhdessä asiakkaiden kanssa. Saavutamme yhteistyöllä ihmeitä.

Arvioimme johtamisjärjestelmämme toimivuutta ja tehokkuutta sekä parannamme sitä jatkuvasti. Uskomme, että hyvät tulokset ovat seurausta hyvästä toiminnasta. Jatkuvalla parantamisella saavutamme yhä parempia tuloksia. Asenteemme ratkaisee.

Varmistamme, että toimintamme täyttää kaikki lain, viranomaisten, toimialan sekä asiakkaidemme ja kumppaniemme meille asettamat vaatimukset. Sitoudumme tämän laatupolitiikan mukaiseen työntekoon ja edellytämme sitä myös yhteistyökumppaneilta.

Weckstrom_allekirjoitus

Juha-Pekka Weckström
Toimitusjohtaja


Tämä sivusto käyttää evästeitä parantaaksemme verkkosivujemme käyttökokemusta, kohdentaaksemme sinulle markkinointia ja analysoidaksemme verkkoliikennettä. Käyttämällä sivustoa oletamme, että hyväksyt evästeiden käytön.